Quit Support

Daily Chat Saturday 7th June 2014

Daily Chat Saturday 7th June 2014

Good morning everybody :)

Well, I say that, but had a great big thunderstorm a bit ago, it dint half chuck it down :o I do hope your having better weather where you are :) If not, then I've put a sunny pic on for you :) :)

Jillygirl, I hope your back home now and Sarah and hubby are nursing you back to full strength again :) Hope to speak soon gal :) :)

EMJAY , whooooooops sorry for shouting ;) cos I expect you've got a thick head this morning after allllllllll those bottles of see-through milk you got through last night eh :| :D :D

I hope you all have a lovely smokefree Saturday, see's ya later :) :) xx

55 Replies
oldestnewest

Good morning Pete and everyone.

The thunder woke me up at 4 o'clock this morning! :o We haven't had any since though, just 1 heavy downpour.

Glad your all managing to stay on track. :)

Hope Jilly gets home soon with some home comforts and mollycoddling she should get back on form. :)

Reply

Good morning Andi :)

It was about 8 0'clock when it hammered it down here :( and its getting really dark again now :o

Hey Andi, have you been out on ya bike lately ?

Reply

Yep, I went out yesterday and did 11 miles. :)

I then did a 3 1/2 mile race in the evening. I came last again but managed to knock 1.26 off last time a month ago. :)

Reply

Hey, Andi there is one thing about being last, you can only get better eh :) :)

Just wandering whether perhaps you should have gone out on your bike before the race and saved yourself erm, if you see what I mean :o :)

Reply

I know what you mean and I had instructions to not do anything but I wanted to go out on the bike - it was only a short, gentle ride and I didn't push on the hills too hard. I seem to need lots of puff for this running (in race-type situations :o ). I think that might come with time though. :)

Reply

Typical flippin Woman, advised not to do something, sooooo what do you do, flippin doooooo it :o :D :D :D

Andi, does your calf give you any pain at all now ?

Reply

Nope, no trouble at all. :)

Reply

:) :) :)

Reply

When are you getting on your bike then? :)

Reply

Well, it wont be today, its started flippin chucking it down again :(

But now ave got all my plants planted out, I have got more time to myself, sooooo watch this space eh :o :D :D

Rite am just trying to think of something to do :o maybe some pottering about eh ;) :D :D

Reply

Howd your pottering go today monky??????

Reply

Morning Monkey and everyone, Well what a storm this morning, hope no one is troubled with flooding, :-( Not a day to be going out !!

Hopefully it will be dry tomorrow as I'm doing a ' Race for Life ' walk for Cancer Reaserch,

Have a great smoke free day everyone, x :-)

Reply

Good morning Sunny :)

I hope your well :) and I've ordered some nice walking weather in your parts for tomorrow :)

See's ya soon :)

Reply

Good luck, I hope the weather's kind for you - not considered running it then? ;-)

Reply

Good luck with this, have done one and I cried all the way round, found it very emotional :( :D -x-

Reply

Thanks Monkey and Andi, don't do running since my Herniated Disc, just brisk walking, I'm doing it with my sister and as she's older than me I will go with the Slow flow !! :-D

Reply

Well its been chucking it down here all day too!! Thank goodness I don't have to find a sheltered bit to have a fag anymore!! I had my op on Tuesday and have to have yet another referral to someone else(different specialty!!) Getting fed up with hospitals now - if its not necessary ain't having owt done!! Want to get a few hours a week work in an office somewhere - after all, if I am to return to Lanzarote, will need some holiday cash. The big Lung C can keep its ugly head away from me - have decided I'm gonna be one of the 2% who survives 5 years lol!! CV done, and hoping this litlle ol' gal will be earning a few coffers after 12 months of absence!! Watch this space . . . . ;)

Reply

Hi Vee, glad to hear you're doing so well. It's a shame you have to go back to work but if that's the only way to do it, I wish you luck. See you again soon. :) xx

Reply

You guys need to move.... Got caught in a bit of rain first thing but apart from that its been glorious :D No thunder.... :8

Met my friend for breakfast (eggs benedict followed by a warm choc au pain..) then drove out to a village in deepest essex where another of our friends live and spent the day with them... Lunch followed by a home made cream tea... delicious :)

Not long home but just realised I caught a bit of sun - cream must have rubbed off :(

Also forgot to put a patch on today..... tomorrow was supposed to be my last one before I go nic free on Monday....see how I feel tomorrow but prob wil go without patch again..... :( :) :D

Reply

Hey, DroopyJ, at least I know one thing, your a flippin Woman, cos a flippin bloke wouldnt gobble on like you have :P :P :D :D :D

Hmmm, yes I can see you ermmm got court by the sun eh :P :D :D :D

encrypted-tbn0.gstatic.com/...

Reply

OI MONKY..... That is a terrible pic of me :D :D :D

You been using your long lens again :p

Cause Im a flipping woman - just wanted to share my eating diary with you all... :D

Reply

Nice curves and suntan though eh :) :)

Reply

Reckon I should use that pic for online dating.....?. :p

Man that looks really painful, I think that could have been me about 20+ years ago :D

Reply

Awwwwww, so sorry DJ, I will look for a ermmmm, more cool dude pic for you eh :) am beeing nice now gal ;) :| promise :)

Reply

What you gonna turn me into a blue dude???? :D

Reply

Evening all, don't know which I'm more jealous of droopy, the cream tea or the nicotine free, way to go girl :) x

Reply

Hear hear Woody :) :)

Reply

Well the cream tea was v v v delicious...... ;)

Reply

And I do want a tongue like Chrissie------ think this mite be the way to get one !!! ;)

Reply

I toooo, would like a tongue like Chrissies :) hmmmmmm :) :)

Reply

I reckon monkys already used that pic for online dating, look well under his nitey alright ha ha :D

Reply

:D :D :D

You flippin woody, have got me in stitches gal :D :D :D

Reply

lol lol lol :D

Reply

Rite, will this do you DJ, :o

encrypted-tbn0.gstatic.com/...

Well, its the flippin best I could find of you seeeeee, so flippin therererererererere :P :P

Reply

I think this is how you would look if the sun shines Monky

1.bp.blogspot.com/-npVSxn6s...

Reply

OUCH...... :D

Reply

To be fair the first one is more like me :( I'm pale and freckley..... and always go red never brown ... :( although I mite use the second one for dating,,,,,,, :D :D

I am concerned that your looking at pictures of Ladies bottoms ;)

1 like
Reply

Well ya just know he's gonna blame you :D

Reply

I know and its a cross I have to bare.... :D

Reply

:D :D

Reply

Ha ha ha ha you flippin so and so you :D :D :D

As for you being concerned about me and my pics of Ladies bums, thats my problem, which I'm sure I will get over in a couple of Years or so ;) :D :D :D

Reply

Only a couple ;D heheheheheheheheheheehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe

Reply

NEVER :D

Reply

:D :D :D

Reply

Hey, its not my fault eh :o :D :D

Reply

Oh noooooooooo it NEVER is :D

Reply

:P :P :P :D :D :D

Reply

Blokes always say that :D :D :D ..... Nah your ok Mr Monky, we wouldn't have you any other way :D

Reply

Well, DJ, I cant dooooo any other way, than I am now gal, soooooo your flippin stuck with it eh, sorryyyyyy :P :D :D :D

Reply

Better with ya than without ya :)

Reply

:) :) :D

Reply

I'll wish ya all a good nite as the grand kids have worn me out :) x

Reply

Nite nite, you lovely Lady you :) :) xx

Reply

Rite, am flippin nodding again now, sooooo, got to ermmm, go to bed thats it eh :) hmmm, saying that, I just might have to try that flippin nighty on tonight eh :o see how much my ed sticks out eh :P :D :D :D

Good night all you lovely people on here :) just please remember that we are all in the same boat as you are, and we alllllll need help along the way :) :)

Sweet dreams and loads of multitasking huggs eding your ways :)

Love you all to bits a do :) :) xxxxxx

Reply

Ah nighty night Monky, let us know how your nighty nighty looks :D

Nite nite Briar :D

Reply

You may also like...