No Smoking Day
2,931 members31,547 posts

Day 11 in the MMQ house!!

And slinky has been dreaming again.:o

Ok, so went to bed last night and slept brill.... although I had a dream!! ( feel like joseph and his dream coat now ))

I dreamt that, I had gone out for the day with my family. We were at an amusement park and some how .... I started smoking again.:eek: ..... But I was smoking really heavy... I'd had like 5 in the space of an hour.

THEN it hit me... I thought " OMG I won't be part of MMQ crew any more :( and I was crying in this theme park...and my hubby was laughing at me and telling me not to be stupid... MMQ isn't real, it's only the internet ..

So when I got home, I logged on and told you all how I had failed.... and even though you all said you understood, I could hear the disappointment... AND you all deleted me from your signatures... and I had to make my own April team... but there was only me in it.

You lot were having such a good time in MMQ Crew...and me SADDO on my own in April. It was like looking in a window watching a big party and not being allowed to attend :-((

Then I woke up.... PHEW THANK GOD FOR THAT ... couldn't wait to get on here and make sure I was still an MMQ :D

Apart from that ... feeling good!! Got some dry skin on my face that I'm not happy about... grrrrrrr but I'll mend one day lol

16 Replies
oldestnewest

Hi Slinky :D

Oh dear aren't those dreams real sometimes you wake beleiving they really happened

But it didn't so alls well and so glad you're feeling good

Love

Marg xxxxxxxxx

Reply

Awww Slinky.......we wouldn't drop you from the MMQ Crew, you are one of the founder members!!! Scary dreams though aren't they. NICODEMONS........ we will fight you to the end. This MMQ Crew are too strong for you, get back.:mad:

Take care Slinky, see you at the PARTY.:D

Reply

Hey J ... I might need someone to look after me at this party... I'm out all day on saturday ( footie is on so me and mum go pub to watch scores coming in ) so I could be a little drunk before I even start the party hahaha..... Just sit me in a corner somewhere and smile nicely when I'm babbling crap and falling off the chair :D:D

Reply

oh Slinky you are so funny!

last time I quit and had patches for quite a while I had some rather racy dreams which were quite interesting!!

well done on day 11 and of course you are still in the MMQ xxxx

Reply

oh Slinky you are so funny!

last time I quit and had patches for quite a while I had some rather racy dreams which were quite interesting!!

well done on day 11 and of course you are still in the MMQ xxxx

My mate has quit with patches...and some of the dreams she has are bloody fantastic... sometimes makes me wish I had patches lmao !!!! Envy of the patches :D:D

Reply

yeah, prison break was on at that time and I was dreaming about some of the characters in that!!:D

my friend went to a group meeting and alot of people were experiencing the same kind of thing

Reply

yeah, prison break was on at that time and I was dreaming about some of the characters in that!!:D

my friend went to a group meeting and alot of people were experiencing the same kind of thing

Now ya see, I would have manipulated that situation!! I would have watched Back to Back Lost episodes.... stuck a patch on.... then gone and had some fun with Jack and sawyer!!!! phew getting sweaty thinking about it!! haha OK ENOUGH NOW!! :D:D

Reply

Haha Slinky, I was reading your post about your dream and even though its sad (we wouldn't snub you;)) I couldn't help but giggle throughout it:D hehe still chuckling now

I keep getting weird dreams aswel, but they are brilliant, all my life I've suffered from nightmares but since the quit, my dreams have been funny/strange like the other night I dreamt me and OH was waiting for a bus and a Mini Cooper pulled up and we paid our fare and got on, they've all been so unreal, I'm quite enjoying bedtime haha

Haha I second that on the Jack and Sawyer from Lost....wow :p

Reply

Oh I have another ting to tell ya... (( see my mouth/fingers are off again )) :D

When I started to give up smoking by reading the AC book.. I made notes in a little book that I had at the side of the bed. You know like little things that rang true and would help me along the way.

Last night when I got in bed... I was reading through the notes and my little boy ( He's 10 ) had written... " well done mum, you made us all proud!! you quit for your family...and we all love you for it " :o:o That made my chuffin night that did :D

Reply

Aww Slinky, thats well sweet, I haven't got any kiddies to tell me that, but OH keeps saying how well I'm doing, lets face it, all men are big kids!:p

NB. To all the men out there...I meant that in the nicest way possible:D

Reply

Well what a glorious day :) I got up with all god intentions of getting all my stuff ironed for my camping trip on sunday. Well.. I sort of got side tracked by the sun in the garden :D... I made my dinner and ate it in the garden... then my Avon lady came round, and we ended up nattering in the garden for an hour an half :o .... so I have just quickly ironed most of the stuff now and packed them. I wouldn't mind but, I won't have time tomoz coz I'm off out with my mum in the afternoon to watch footie and have a beer... so I wont be in any fit state to iron tomoz.... ALWAYS Lastminute.com with me :rolleyes:

But had a great day anyway... hoping tomoz is just as good... if not better

( my team better win anyway )

Reply

Day 11 in the MMQ house

AND YOU HAVE 1 DRUNKED MMQ LOLOLOLLOLLLL

Reply

Day 11 in the MMQ house

AND YOU HAVE 1 DRUNKED MMQ LOLOLOLLOLLLL

I'm gonna send you to the MMQ house diary room in a minute!! :D:D

" Can peelsecurity please come to the MMQ diary room " (( said in my best Geordie accent )) :D

Reply

Ha Ha Slinky .....

I was laughing that your biggest fear was not being in the MMQ not starting smoking lol .....

p.s ... I'm proud to be part of the gang

Reply

i'm gonna send you to the mmq house diary room in a minute!! :d:d

" can peelsecurity please come to the mmq diary room " (( said in my best geordie accent )) :d

haha i need to dry out god iam drunk

iam coming now wheres the button to get in lolol

Reply

Ha Ha Slinky .....

I was laughing that your biggest fear was not being in the MMQ not starting smoking lol .....

p.s ... I'm proud to be part of the gang

I know Greg :o proper weird dream... But I was getting really really annoyed with my hubby laughing at me for crying in the theme park!!! It was like " you don't understand!!! It's important to be in the MMQ... and they won't like me any more " :D:D Even when I woke up, I felt like slapping him!! poor guy haha

Reply

You may also like...