quiting is easy

i believe its only attitude and perception that causes people to struggle. its alot like when you hear that the neighbors kids got headlice. even tho you know you dont have lice, you still gonna scratch and everything and anything will cause your scalp to itch at just the thought of little bugs running around in your head searching for places to feast and lay eggs. lol we cant help but to scratch. i bet 99& of everyone reading this is scratching now lol. if you wasnt you are now. :P. if i was really lucky i cause you to scratch too hard and you cut your scalp with your nails. make you hurt yourself trying to satify a problem that never existed.

now remember this example of the power of suggestion the next time you are tempted to light up. because you are trying to satisfy something that doesnt exist.

11 Replies

oldestnewest
  • WHO is quimbly ? you crack me up!!!! Are you for real ? What what what !!! is there someone in a white coat anywhere near you love ? LOL LOL

  • Neat post! Eh hem :confused:

  • WHO is quimbly ? you crack me up!!!! Are you for real ? What what what !!! is there someone in a white coat anywhere near you love ? LOL LOL

    :o

    i can tell from all the frowning faces and sarcasms that you all think im some kind of troll or something. but im dead serious. when i quit smoking 21 days ago i had a spiritual awakening thats caused me to celebrate each and every day. some of my insights (like this topic for example, lol)may be way out there, but i only share my perceptions and experiences in hopes that maybe someone else might enjoy their quit also. our quit day is "independance day" and should be celebrated. some of us act like quitting is checking yourself into a nursing home and struggle daily fighting death and mean orderlies. it doesnt have to be that way because by quitting we just bitch-slapped death and the mean orderlies(ur punk friends still smokin) have just been kicked in the balls. i noticed my smokin punk friends act like i got a disease when they wanna smoke while im around. ..lol what a crock of crap. the jokes on them. but anyway getting back to the subject,some of you have been on this board forever and a day and i respect you for having longer quit than me and as long as you are ahead of me ill listen to your advice and obviously not give you pointers lol. just think about this a person who has made it sucessfully to day 2 (whether or not he survives to day 3) can give a wealth of information and support to someone on day 1. i think it is important that people quitting at whatever day they are on to share their insights and experiences trying to help others because it results in more motivation for themselves because its easier to resist the crave than to eat your words.

    so dossydo i hope that answered you question :D

    peace and love always,

    quim

  • :confused::confused::confused:

  • :o

    i can tell from all the frowning faces and sarcasms that you all think im some kind of troll or something. but im dead serious. when i quit smoking 21 days ago i had a spiritual awakening thats caused me to celebrate each and every day. some of my insights (like this topic for example, lol)may be way out there, but i only share my perceptions and experiences in hopes that maybe someone else might enjoy their quit also. our quit day is "independance day" and should be celebrated. some of us act like quitting is checking yourself into a nursing home and struggle daily fighting death and mean orderlies. it doesnt have to be that way because by quitting we just bitch-slapped death and the mean orderlies(ur punk friends still smokin) have just been kicked in the balls. i noticed my smokin punk friends act like i got a disease when they wanna smoke while im around. ..lol what a crock of crap. the jokes on them. but anyway getting back to the subject,some of you have been on this board forever and a day and i respect you for having longer quit than me and as long as you are ahead of me ill listen to your advice and obviously not give you pointers lol. just think about this a person who has made it sucessfully to day 2 (whether or not he survives to day 3) can give a wealth of information and support to someone on day 1. i think it is important that people quitting at whatever day they are on to share their insights and experiences trying to help others because it results in more motivation for themselves because its easier to resist the crave than to eat your words.

    so dossydo i hope that answered you question :D

    peace and love always,

    quim

    I found this post very true! You have a different way of sharing your thoughts, but I can get it now. :D Thanks for sharing.

  • quitting smoking is easier than beating michael j fox at jenga.

    Quimbly that's not a very nice or sensitive thing to say. You're not gonna make any friends here by making ****ogies with people who have medical conditions which are no fault of there own.

    Quitting smoking is not easy and that is fact. It's a long journey so don't be too smug that you've arrived just yet. Learn from those who are months ahead of you that ups and downs to go through. You have to perservere all the ups and downs to arrive.

    I hope you succeed

    Dicky

  • to each his own. :p no hard feelings k

  • tis not each to there own when you are taking the piss out of someones disability, you are involving someone else

    Not going into details boudee (Buffy can fill you in) . Having read this thread and the sick joke about mjf can I add my own scorn of it to yours and Barneys. I coud REALLY go to town on this but time has taught me patience.There is a line though and quimby crossed it big time!:mad:

  • ommfng i didnt relize being lighthearted was against the rules, i deleted it ok.... ............. ..... .... ........:(

    i am sorry again for offending tho i shouldnt because i was making fun of life and the cards it deals not of someones disabilities. if anyone has earned the right to make fun of life it is me but i try to keep a positive kick-ass attitude reguardless what the bitch deals me.

    i had a 8 hr speech i just deleted because it woulda drew more neg comments lol.

    im leaving this board with zero hard feelings towards anyone

    btw i just started week 4, and ill continue my sucess at kickin tobacco in the balls in spite of what anyone else thinks.

    peace out.....

  • At least you've caused a discussion Quimbly... but as much as I like a joke... mocking the afflicted is a little too near the bone. Anyhow.... thats over now. What I wanted to say is how can you start a thread saying "quitting is easy". You know what little buddy, I've just passed 14 weeks and if I'd known how hard it was going to be I wouldn't have attempted it. Its cos I've got this far thats keeping me going. I take every day at a time and congratulate myself every morning on keeping stopped. Its the most difficult thing I've ever attempted by a country mile. If you think quitting is easy you're obviously too good for this forum.

    Bob...

You may also like...