British Liver Trust
14,086 members6,957 posts

How did everyone create their usernames?

Brett11 because someone used Brett and I’m very non creative.

143 Replies
oldestnewest

Haha Brett i answered this already 😁😛

Reply

Mine is part of my email. Xx

Reply

Hi Twosmiles, your replies have disappeared from my previous posts??

Reply

Hi alfred

Odd...i haven't done anything- which tread please, I’ll have a look 😬

🇧🇧

Reply

Hi again alfred

If you can say where you think i responded maybe you could ask brett if he/she can see them?

🇧🇧

Reply

I wonder how “admin” got their name🤷‍♀️😄

3 likes
Reply

Mine is my name ..... surprise surprise!

9 is my house number. Still trying to work out where 00 came from though😁

4 likes
Reply

I always get confused? Is it oh oh or zero zero? Great! I’m gonna be up all night contemplating that conundrum haha

Reply

Apparently if you use numbers it's zero zero. If you're using letters it's OO. Oh Oh means shock or surprise.

Ok here's demo ...

00 .... zero zero

OO ..... two capital letters

oo .... 2 lower case letters

Hope this clears up the confusion for you Brett 😁x

1 like
Reply

Ummmm.... yeah!!!!! Ummmm...... OK then

I’m a 🍄

3 likes
Reply

Way too complexfor me Laura. You musdt be a Young Un 😀

Reply

Young? I wish, too close to 60 for my liking !! 😢

Reply

Quite a few years ago my dad was entertaining a “lady friend “ . I was a kid and I said to him that in a few years he will be half a hundred. Now I’m half a hundred but don’t feel like I am

3 likes
Reply

Thats good.... I'm half 112 but refuse to behave like I probably should!

2 likes
Reply

Hey up - do you feel more then half a hundted or less?

Reply

See you are Young Un!

Reply

Tell my wrinkles and grey roots that! X

Reply

I'm now considering James Bond who they call double O7 I'm thinking he should be called double zero7 ?

3 likes
Reply

007, 008, and then you Laura 😀

Reply

🤣🤣love it ...... does that mean I get to a snog Daniel Craig???? 👄👅

1 like
Reply

Well you can - i think illl give it a miss 😬

1 like
Reply

Mine is from name of my business when I stayed in Zambia. Parts were hard to get roads weren’t good so trucks and life just chugged along hence it was “Chugaling Autoservices”

3 likes
Reply

Brilliant 😀

Reply

I need a lay down ! 😩

3 likes
Reply

😂🤣😂

2 likes
Reply

........ with Daniel Craig 😜

3 likes
Reply

My brain hurts

Reply

My body hurts

Reply

I have blue eyes and like fairies...lol

2 likes
Reply

Very cute

Reply

Ridiculous really...hanging on to childhood fondness at age 47! X

2 likes
Reply

And why not !😎

3 likes
Reply

I wanna be blueyedfairy 🤬😤

Life can be soo unfair sometimes 😂

I’ve got blue eyes 👀 and erm yeah! You can guess the rest 😝

3 likes
Reply

You’re a fairy?

2 likes
Reply

I prefer the word “straight impaired” lol

2 likes
Reply

Man (oopps sorry thats just me reverting to my bajan roots) just stop it. Im supposed to be giving up on smiling 😀except with these funny emoticons

1 like
Reply

Only you could join the weight watchers forum 😂

1 like
Reply

Oooh thats below the belt oh i forgot i dont need a belt...😃

1 like
Reply

Funny.

Reply

Mine is a nickname of my dog...I always smile when I use it as he was my family ❤️

1 like
Reply

🐕🐶

3 likes
Reply

Mine is the date of my transplant and I never gave up hope!

7 likes
Reply

Someone I used to work with nicknamed me smyally and it just stuck. Myall is my surname and apparently I smile a lot 😊😉😀

3 likes
Reply

7 years ago my eldest daughter was getting married hence...Bridesmum. I wanted to change it but couldn't work out how to 😕 maybe I should change it to Dimwit if I could 😂

8 likes
Reply

My name has caused a bit of confusion.

LAJ are my initials and not as might seem obvious, Lucy And Jim.

Lucy & Jim

4 likes
Reply

So there are 122 other Lucy and Jims...hmm common as ....😀

2 likes
Reply

My husband is jim his sister lucy.lol

1 like
Reply

Am going to leave you in suspense on mine😳😂

4 likes
Reply

Lemme guess?

Erm????

You like tennis 🎾 🤔🤡

2 likes
Reply

Your good 😊

1 like
Reply

Lol brett - stop that! It still hurts when i laugh..

2 likes
Reply

Mine is from a movie 😀 i have hep B and at the moment there is no cure. I still hope that a cure will be available to me in my lifetime.. that explains the profile picture.

4 likes
Reply

Oh my im wishing for you

2 likes
Reply

I had my transplant in Valencia in 2005.

4 likes
Reply

Nickname from my grandad when I was little, I only get called Adele Louise if I'm naughty

2 likes
Reply

Hi Adelou

If you get it right ang keep saying adelou it could be a football chant. Cheerio, Miles. 😀

Reply

Very boring mine. I am an accountant and my business is in Barnet. By the way your comment to Huw 1football is closer to the truth than you would realise he supports Arsenal 🤮🤮🤮🤮

3 likes
Reply

Euuuu! And we STILL speak to him? The shame of it all lol

2 likes
Reply

Hahaha barnet. What domthey say about accountants lol 😃😁

Reply

We are interesting funny people?

2 likes
Reply

Mais oui

Reply

I used to live near Barnet. Well, no where near. I lived in Dartford for 11 ish years.

Reply

Me 2. I lived in derby for 41 years. Wait a minute i still do, forget for a moment

Reply

I teach in Barnet

Reply

Is that new language. I never heard of thatnot even in wikipedia?

Reply

🐱

Reply

Haha, I just typed along the top row of my keyboard!

4 likes
Reply

Yes i think yours was a curiosity actually!😁

2 likes
Reply

And everyone thought I was from Sweden with a name like that ! Naaa Scotland x

Reply

My other half is a Banky

Reply

👍quick and simple !

Reply

Very good. But you missed out a few letters 😂

Reply

I’ve got short fingers!

2 likes
Reply

Brilliant funny start to my morning!! I have no idea how I chose mine - probably just a random thought. I definitely haven't fallen off any walls. Over them yes, but not off them:)

Hope everyone is well and I'm so glad I found this forum!!

Humpty xxx

4 likes
Reply

You asked, and I'd love to share...

As my physical health is being challenged, my mental health soon followed. My body is fighting really hard- something- we just don't know what... This can be maddening to the mind. I can't figure it out, and have been wrong numerous times. This can build up anxiety. When your body is in fight mode, anxiety, unfortunately, increases naturally to fight harder.

Guess what? More anxiety... I found out the hard way, you shouldn't fight anxiety with anxiety.

Or "Fight"+ "fight" = Anxiety

Any way... "All His" is a peaceful surrender into spiritual health. The only health I had left as mental and physical health where fighting with each other.

"All His" comes from a strong faith in God, Our Father. Jesus came to show us the Father. Why? So we can live in eternity with Him forever. And because we are each created for this beautiful life with no end, I have a strong trust in the path He has placed before me today.

Shhhh

Look...

Quite now...

The Peace of Christ...

All is well...

I have all I need.

1 like
Reply

Come from Ayrshire and as I haven't hidden my name is Katie (Kathryn actually). So, AyrshireK it is.

Katie x

1 like
Reply

Now, strangely enough Katie, I guessed that 😀

Reply

I know, very original. :)

1 like
Reply

Yes I'd work that out too. I think of you as clever Kate though

Reply

So do I!

Reply

Yes perhaps name change to KleverKate?

Reply

Ive just changed mine Brett, you've inspired me! 😂 it was stacie33 and rubbish, I'm not even 33 anymore. It is now porphyriamaniac, owing to my medical condition and the fact that I am a maniac. You can still call me Stacie though, or just maniac... xxx

2 likes
Reply

Mrs Porph lol

1 like
Reply

The artist formerly known as Stacie33 😂 I answer to anything me... I was gonna go with bltsresidenthairyfacedvampirewerewolfhybridweirdothatnobodyunderstands but I thought it was a bit long? Xxx

Reply

😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

1 like
Reply

I'll stick with Stacie.... it's quicker to type and easier to spell x

2 likes
Reply

Very true Laura, I will answer to anything! 😉 xxxx

1 like
Reply

I like stacey! Porhy is way too hard for me....

Reply

I just used my name lol

1 like
Reply

Not from arizona then?

Reply

Lol no. I was born and live in Toronto Canada

Reply

Phoenix toronto hmm not quite the same ring about it 😀

Reply

But my name is Phoenix Palazzo and I think it has a better ring to it lol

Reply

I want to change mine to my real name but I don’t know how 😫

Reply

Me too. Hope someone can tell us how. 😕

Just changed mine to grandma dylan. Just go on your profile then select settings....easy

Reply

Yay! I’ve done it now, thanks GrandmaDylan 😊

Reply

Mine is the name of our Staffordshire Bull Terrier, who we lost 3 weeks ago today. Sorry to be depressing!

3 likes
Reply

Oh that's so sad 😢

Reply

It's amazing how hard it is 😢.

Reply

I'm sorry for your loss. Xxx

Reply

Thank you xxx.

Reply

Kyia is a beautiful name

2 likes
Reply

She came to us at the age of two with her name and we never really found out the meaning 🙂.

2 likes
Reply

Kyia,

EXTREMES in fortune, health and spirituality. You are very versatile, idealistic and intuitive. You either enjoy great success or suffer abject misery. The solution is service to others. Use your leadership abilities for humanity and not for self-glorification.You are inventive, intuitive and extremely methodical.

3 likes
Reply

Hehe brett is at it again 😀. Now what can i ask...hmm?

Reply

Well, thank you for that! I did look into it once, but only came up with it being the name of an Egyptian queen (and spelled K-I-Y-A)!

1 like
Reply

Plagiarism Rules OK 😀

Reply

89 replies Brett !!!! Is this a record ?? X

1 like
Reply

Hit > 100 now. Wowee. There are a lot of us out here...

Reply

😲

1 like
Reply

I reckon. Brett is another font of all knowledge and challengingly questions 😏

2 likes
Reply

Hhmm what sort of a sentence is that! Miles!!

1 like
Reply

Ah!!! Twos. Then Miles!!!!

Not 2 smiles!!

Gosh! Up there for thinking. Down there for dancing 💃 innit!

Reply

Thank you. I didnt know i had the ability to think anymore.....

Reply

😀

Reply

Hi Brett11,

I had to go to messages to find out what my username is <sigh>

Anyhoo, mine is because we moved from Maine to Minnesota and it is colder here than in Maine.

Have a good Fall.

Mary

1 like
Reply

Well Mary - i had to go hospital once a week for 3 months so i didnt fall. And now you’re telling me you hope i have a good fall. Shame on you...

1 like
Reply

Hehehe 😀😀😀😀😀

1 like
Reply

I got fed up of putting names down that were not accepted and in desperation put my middle name and of course added 'the great' and to my surprise it was accepted.

1 like
Reply

Wellits cool! Can i be Angusthegreat...

Reply

My middle name is Claude

Reply

Well, its a close call beteen us then Claud. I wasnt over keen on Miles but Angus?... Sorry to all Angus’s!

1 like
Reply

I've just changed my username to grandmaDylan from bridesmum.

My grandsons have three grandma's so I'm named after my dog! My children all called their nana's after their dogs so it's just carried on. The 2nd grandma is grandma trampoline 😂 because she had a trampoline in her garden. 3rd grandma is also named after her dog but has very little contact or interest in the boys.

1 like
Reply

Haha thats funny bridey! Shame on no.3

1 like
Reply

Everyone is changing their usernames!!!

I was just getting used to the old ones lol.

Reply

I shall continue to identify as Laura009

1 like
Reply

Or else you can call laura “ilovedanielcraigaka007”

🤣

Reply

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply

118? Only 😆

Reply

Doh! 119

Reply

123?

Reply

So you've kept your name but changed your pic ? ...... afterall pink flowers weren't really you were they ?

124?

1 like
Reply

Hmm dont you know, like Brett,I like pink AND flowers. Hehe hehe

1 like
Reply

I hate pink. Well, love Pink the singer 👩‍🎤

126.........

1 like
Reply

Do I see a bromance blossoming here....... ?

Reply

Oh really - do tell!

Reply

Not a chance! My heart is kept for Michael Bubble 😂

Not Bublè but Bubble

Hahaha

Reply

Who is he?

Reply

Some Canadian singer

Reply

I know boublee but bubble?

Reply

Bubble is our pet name for each other lol

Reply

Hahahaha

Reply

I call him bubble too it's much more English

2 likes
Reply

You may also like...