Log in
British Liver Trust
16,781 members8,401 posts

Here is a good joke. It might brighten up your day a bit?

A frog goes into a bank and approaches the teller. He can see from her nameplate that her name is Patty Whack.

"Miss Whack, I'd like to get a $30,000 loan to take a holiday."

Patty looks at the frog in disbelief and asks his name. The frog says his name is Kermit Jagger, his dad is Mick Jagger, and that it's okay, he knows the bank manager.

Patty explains that he will need to secure the loan with some collateral.

The frog says, "Sure. I have this," and produces a tiny porcelain elephant, about an inch tall, bright pink and perfectly formed.

Very confused, Patty explains that she'll have to consult with the bank manager and disappears into a back office.

She finds the manager and says, "There's a frog called Kermit Jagger out there who claims to know you and wants to borrow $30,000, and he wants to use this as collateral." She holds up the tiny pink elephant. "I mean, what in the world is this?"

(You're gonna love this.)

The bank manager looks back at her and says, "It's a knickknack, Patty Whack. Give the frog a loan. His old man's a Rolling Stone."

(You sang it, didn't you? Yeah, I know you did.)

Never take life too seriously.

I hope this made you all forget your sickness for a little minute.

Cheers,

Brett

I’ll probably be told off by the moderators now. How do you put up a sad face smilie thingy on here?

23 Replies
oldestnewest

Priceless Brett! Corny as hell but the smile on my face is still there! Oh tee hee!

1 like
Reply

Hilarious!!! Made me laugh out loud xxx

1 like
Reply

No telling off today Brett11!

It made this old moderator smile too!

Have a good day all :)

11 likes
Reply

Groan... It's not easy being green... Are you seeing pink elephants? I thought they were extinct.

1 like
Reply

My tablets beg to differ about the pink elephants lol. Only joking.

If I made someone smile today then I’m glad.

3 likes
Reply

Heard it before Brett but that doesn't make it any less funny 😂😂😂😂😂

1 like
Reply

Made me laugh 😂 😂😂

1 like
Reply

Ha ha very funny, it made me laugh which I needed. At a funeral tomorrow and I finish work on ill health retirement on Thursday which I'm finding very hard. Take care Lynne

4 likes
Reply

sighhhhhhhhhh. :-D :-D :-D

3 likes
Reply

Don't know why that's amused me so much, but a genuine LOL. 😂

Reply

First thing I woke up to brett11.I needed a smile so much as my heart an head is so heavy atm.😁😁😘❤ it did make me sing it and smile.your right ASWELL.lifes too short to ignore ourselves an stop smiling .It's good to remember fun times.This made me remember them too.THANK YOU VERY MUCH .Have a good day x

1 like
Reply

Yep, did sing it. Excellent start to the morning.

Reply

I really did sing it and in me head I thought you was personally knew that I'd be the one . The last bit made me laugh . Thanks needed that made me day well I'm trying to sleep as been up all nite as usual .

2 likes
Reply

Oh wow! Smile on face: check!! Thank you!

1 like
Reply

Just what I needed this morning! Hehe.

Reply

I’m glad that my little post helped so many people. But you should be the ones with a pat on your back. You stopped hurting for just a little while. That’s great!!

2 likes
Reply

Yay x

Reply

Loved it and it brought a smile to my face and yes I sang it lol thanks xxx

Reply

Absolutely brilliant OF COURSE I sang 🤗🎤 👍🏾💕Made my day ! Xx

Reply

That is what life is all about - don't ever give in and keep believing. If a person has the ability to make someone laugh then that is priceless and so good for the body and mind. Money cannot buy it - lovely post Brett and fab responses - think you won that one :) x

2 likes
Reply

Yup! Was totally singing it! Now I’m grinning like an idiot 😁

Thank you Brett11

Reply

34 likes. Is that a record?

Reply

Loved the joke! Thank you, I needed it today.

1 like
Reply

You may also like...