No Smoking Day
2,846 members31,488 posts

Lets have a dance

It's just a jump to the left

And then a step to the right

With your hands on your hips

You bring your knees in tight

But it's the pelvic thrust that really drives you insane,

Let's do the Time Warp again!

Don't know why but this song is in my head today (sad I know) now come on everyone join in and get that pelvic thrust right :p

Please note Christine & Lorna will not be joining they are legless and cannot stand (it is Karen's party and they've been on the wine again) Any excuse...:p

Bradders that was my foot...

Zozie where are you?

For goodness sake badders you stamped on my foot again and I swear I will .... LOL

(Sorry guys lost the plot me thinks)

47 Replies
oldestnewest

ha ha Tinks u have that song in your head cos its playing now at the party, Where are U ?? Kaz :p

Reply

Me - I'm over here look

Wave (*Karen* Tinks shouts)

Oh dear look at the terrible twins shall we shave their eyebrows off? Or better still I have a marker pen :p

Reply

Jump to the left......................hic, stumble, fall but does not spill a drop....

...that's class!!!! :D:D:D

xx

Reply

Well done

Ha ha Lorna never did drop anything then, but it is a glass thats holds a bottle, And its going down fast..... Hi there Tinks, Good to see u, The girls are really living up this bash..... Not drank like this for a long time ha ha :p xx

Reply

Me - I'm over here look

Wave (*Karen* Tinks shouts)

Oh dear look at the terrible twins shall we shave their eyebrows off? Or better still I have a marker pen :p

..and who exactly are the terrible twins....?????

I am trying to cover my eyebrows and drink...not easy.....:D:D

Hugs Tinks....this forum was so in need of some stupid stuff...looks like we have all come out to play today...

xx

Reply

The terrible twins Lorna now need you ask? Hmmmm the names Lorna and Christine spring to mind :D :p

Next song:

Clap your hands everybody

Slide to the left

take it back now yal

One hop this time

Right foot lets stomp

Left foot lets stomp

Cha Cha now yal

To the left

Take it back now yal

Two hops this time

Two on the left

Two on the right

Cha Cha now yal

Slide to the right

Slide to the left

Take it back now yal

One hop this time

Right foot lets stomp

Left foot lets stomp

Charlie Brown

I'm off to get a re-fill. Vodka and redbull please nice barman sir :) That will be a jug of vodka and redbull don't worry about a glass I'll just have straw :D

Are we doing you proud Karen?

I'm gonna need some food soon though me thinks a kebab

Reply

The terrible twins Lorna now need you ask? Hmmmm the names Lorna and Christine spring to mind :D :p

Next song:

Clap your hands everybody

Slide to the left

take it back now yal

One hop this time

Right foot lets stomp

Left foot lets stomp

Cha Cha now yal

To the left

Take it back now yal

Two hops this time

Two on the left

Two on the right

Cha Cha now yal

Slide to the right

Slide to the left

Take it back now yal

One hop this time

Right foot lets stomp

Left foot lets stomp

Charlie Brown

I'm off to get a re-fill. Vodka and redbull please nice barman sir :) That will be a jug of vodka and redbull don't worry about a glass I'll just have straw :D

Are we doing you proud Karen?

I'm gonna need some food soon though me thinks a kebab

I'll just sit that one out

Corner covering my eyebrows and drinking wine.. is all the multi tasking I can manage....xx

Reply

Lorna what we'll do is sort you out one of them cannister things that you can put on your back (like a back pack) with a super long straw attached to it then you won't need to worry about holding the glass.

That way you'll have wine on tap (so to speak) sound good to you? :D

Reply

Lorna what we'll do is sort you out one of them cannister things that you can put on your back (like a back pack) with a super long straw attached to it then you won't need to worry about holding the glass.

That way you'll have wine on tap (so to speak) sound good to you? :D

fantastic.....then I can put both hands over my eyes so you cannot have my eyebrows and dance...

:D:D

Reply

Mad....

Ha ha yeah Tinks doing me really proud.. Your all mad, but in a nice way...lol

Think me shall have headache tommorow. Oh well last time am giving up smoking so may as well party......

Could do with a few male friends joining the party....

Am just going to put a few chicken kebabs on the grill, after I have topped everybody up.......

Ooops just putting on an 80s mix now should keep the party lively.... xx:cool:

Reply

Yep we need some guys now where are you, bradders?

Also Christine, Pol, Bev and the rest of you come and party...

(sorry I'm being stupid I know - it's a bit of virtual fun though right?)

Reply

Yeah bring it on, Bradders just told me he lives up the road from me.... Ha ha thats a scary thought, lol..... So best be on my best behaviour. Not.....

Sure more will join after the buffet.....

*PS This forum needs a bit of fun at the moment, from what I have heard, so dont worry........:p:)

Reply

Not great a dancing but I brought the entertainment

emailvariety.com/wp-content...

Reply

Yeah bring it on, Bradders just told me he lives up the road from me.... Ha ha thats a scary thought, lol..... So best be on my best behaviour. Not.....

Sure more will join after the buffet.....

*PS This forum needs a bit of fun at the moment, from what I have heard, so dont worry........:p:)

I gate crashed before seen it was all women ...and sneeked out whilst i was safe..... oh Karen i meant Sale in Australia :D

ok ...Vodka please

Reply

Well Bev, What took u so long. Well better late then never, cheers for spicing the party up.. And Bradders dream on, If your in Aussie land so am I cos remember am up the road from you ha ha :p

Reply

Well Bev, What took u so long. Well better late then never, cheers for spicing the party up.. And Bradders dream on, If your in Aussie land so am I cos remember am up the road from you ha ha :p

Looking at them fellas who just turned up i wish i was in Aus can't compete with abs ...:(

Make it a Double Vodka please going to be a long night !!

Reply

Trust Tinks, Karen and Lorna to get carried away and jump on the stage!

upload.wikimedia.org/wikipe...

And I am still waiting for my dry white. (taps foot)

Reply

oops sorry that was a bit big, even for me :eek:

Reply

Hey, dont look to bad considering I have been here since 9am do I......?

Bev u really must put that camera away, Us girls dont want to regret things in the morning............. lol :p xx

Reply

Don't know whether you would regret it.

Reply

Ha ha probably wouldnt........ Life is to short.........:p

Reply

Hey, dont look to bad considering I have been here since 9am do I......?

Bev u really must put that camera away, Us girls dont want to regret things in the morning............. lol :p xx

Nice left me sat at the bar.......still 10 Vodka's .................

Reply

ha ha goes to get Bradders, and spills my wine & lemonade on his new shirt....(sorry Bradders,) ...........:)

Reply
Reply

ha ha goes to get Bradders, and spills my wine & lemonade on his new shirt....(sorry Bradders,) ...........:)

Right i am off home kebab and chips from the village...might just make back end of the snooker !!!

*Staggers off

Reply

hey can i join in:p just noticed a stack of vodkas in need of drinking..quick help me drink erm quick...before bladders get back........xx

Reply

hey can i join in:p just noticed a stack of vodkas in need of drinking..quick help me drink erm quick...before bladders get back........xx

think they have bailed out with the strippers just you and me katxx

Reply

Oh didnt think u be back so soon:D...urm ure vodka kind of dissapeared sorry think them strippers took it!!!:D..just me & you it is then:p.....what musics playing then? ..just gonna dive to the dancefloor...argh fell over..

Reply

The terrible twins Lorna now need you ask? Hmmmm the names Lorna and Christine spring to mind :D :p

Next song:

Clap your hands everybody

Slide to the left

take it back now yal

One hop this time

Right foot lets stomp

Left foot lets stomp

Cha Cha now yal

To the left

Take it back now yal

Two hops this time

Two on the left

Two on the right

Cha Cha now yal

Slide to the right

Slide to the left

Take it back now yal

One hop this time

Right foot lets stomp

Left foot lets stomp

Charlie Brown

I'm off to get a re-fill. Vodka and redbull please nice barman sir :) That will be a jug of vodka and redbull don't worry about a glass I'll just have straw :D

Are we doing you proud Karen?

I'm gonna need some food soon though me thinks a kebab

Hahahaha!!!!

I did that on stilts!!!!

Phew... leg ache!!! wickedness!!!!

I'm Heeeeerrrrrrrreeeeeeeee!!!!!!!!!

*looks about*

wow what fun people!!!!

Boingity boiiiing..... *DAAAAAAANNNNNNNNCCCCCCCCCCEEEEEEEEEEE!!!!!!!*

Reply

Putsssss her haaaaands in the aiiiiir like she just doooooont caaaare.....

whoop whoop whoop!!!!

i do declare has some bounder spiked my totally puritan decaffinated teacup with the rare and most sensible yaks milk from peru......????

Reply

Ha ha Zozie just went off talking and missing all the fun, Looks like Bradders back with a clean shirt on, after I dropped my drink on him, Kit Kat 10 vodkas is far to many in such a short time lol...... Lets keep this party going anyhow.. :p

Reply

Just woken up and seen what I've been up to....

OMG....that seriously looks like me on that stage...Bev, where did you get that from...:eek::eek: what is worse is I cant remember.

So we're on the vodka now...excellent. Can take much more wine...

Karen...I hope you have had the very best of parties...it has spread across the boards and provided some much needed fun today.

xx

Reply

Cheers Lorna.....

Oh Yes, Thanx Lorna had a top day, and thanks to you and Tinks starting these threads, So pleased we have all contributed to having a bit of fun on the forum. I have noticed lately a few hicups to say the least on here. I dont get involved in those threads though, but so pleased to see a little laugher about tonight..... Hope u are ok, Wonder where your so called terrible twin is (lol) x x :p Heres a nice cold glass of champers to be going on with anyway.....:cool:

Reply

It was worth every post to have some fun again..

I don't get involved but managed to have my face chewed at the weekend...but hey walk away...its a forum not life and death....

xx

Reply

Sorry I'm late but I didn't come empty handed :)

Just had loads to eat so sitting around the hot tub with some long cool drinks will suit me.

Cocktail anyone?

alcademics.typepad.com/.a/6...

Reply

Ha ha should'nt really as a work night, but as am still celebrating why not. Thanx Pol :p

Reply

Sorry I'm late but I didn't come empty handed :)

Just had loads to eat so sitting around the hot tub with some long cool drinks will suit me.

Cocktail anyone?

alcademics.typepad.com/.a/6...

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Reply

Hot chocolate anyone?

s338.photobucket.com/albums...

Reply

Oh Bev u are very naughty,... :p:p And emmm Yes Please ha ha xx

Reply
Reply

*Groan* I just got sat down and comfey.....

Two Bare Feet

I think Karen's flaked out poor girl......... happy though :cool:

joyerickson.files.wordpress...

Reply

Great Day & Night.....

Just like to say A Massive Big Thank You to everyone, especially Lorna & Tinks for making my day very special yesterday, I had to retire early with my hot chocolate (so thanks for that Bev) ha ha....Big Hugs from Kaz x x :p

Reply

Do we have headaches this morning ladies? Was that a bacon buttie I saw you eating Kaz?

Great night shame bradders is such a light weight?

What happened to Christine? Christine mini me missed ya :p

Have a great day guys

Tinks xx :)

Reply

Tinks, Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh not so loud ok :eek:

Reply

Headaches........

Ha ha Tinks headache indeed, but well worth it, and what a fab way to celebrate my anniversary (lol).

Yes I am eating a bacon buttie with a fried egg (ha ha)....

Yeah Bradders was bladdered I thinks......

Everyone have a good day today, take care & B Good... Kaz xx:p

Reply

Hubby and I decided to have romantic meal out and you lot run riot! HAVE YOU SEEN THE STATE OF THIS PLACE.

Tinks obviously I do not blame you (mini me) or Karen (as she is a penthouse girl now and should be adored!) HOWEVER the others should have known better.

To hell with it, pass the wine and crank up the stereo, it's just a jump to the left..... (lord my backside wobbles when I do that:o)..and now a step to the right..

Reply

Ha ha Tinks headache indeed, but well worth it, and what a fab way to celebrate my anniversary (lol).

Yes I am eating a bacon buttie with a fried egg (ha ha)....

Yeah Bradders was bladdered I thinks......

Everyone have a good day today, take care & B Good... Kaz xx:p

Bradders struck lucky ;)

Reply

You may also like...